Veelgestelde vragen - veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden van jullie producten?

We doen er 1-2 dagen over om te leveren in België, en 1-2 weken afhankelijk van uw locatie.

Verzenden jullie over de hele wereld?

We leveren eerst in België en afhankelijk van de vraag kunnen we onze leveringen openen naar andere steden in België en Frankrijk en u wordt op de hoogte gebracht via onze verhalen op onze sociale netwerken

Waar vandaan verzenden we uw product?

Onze kantoren zijn gevestigd in Dilbeek, België. Evenals ons magazijn.

Verstrekt u producttracking/trackinginformatie?

Ja, wacht 3 dagen na je bestelling en vraag het ons via e-mail op info@gregoreuo.be

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Het spijt ons dat te horen. Stuur ons gewoon een afbeelding van het beschadigde artikel in kwestie naar het e-mailadres: info@gregoreuo.be en we sturen je zo snel mogelijk een gelijkaardig vervangend artikel.

Waar ben je gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Dilbeek in België

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?

We verontschuldigen ons voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege inklaring. U kunt uw bestelling echter altijd volgen en zien waar deze zich bevindt. Als je nog steeds het gevoel hebt dat je hulp nodig hebt bij het volgen van je pakket of als je meer wilt weten over 

dit laatste, neem dan contact met ons op via e-mail op het volgende adres: info@gregoreuo.be

Heeft u een restitutiepolis?

We doen ons best om eventuele problemen van onze klanten met hun online artikelen op te lossen. Als u toch een terugbetaling van uw bestelling wenst te ontvangen, kunnen wij uiteraard de betaling uitvoeren, in het geval dat het beroep binnen 30 dagen na de datum van de bestelling wordt ingediend en het/de betreffende product(en) niet in de uitverkoop zijn. Lees voor meer informatie meer over ons restitutiebeleid